Polityka prywatności

Kancelaria Concierge / Polityka prywatności

 

Polityka prywatności

 

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych – w związku z realizacją zadań przez Kancelarię Concierge

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w  sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1 ze zm.) – zwanego dalej RODO, informujemy, że:

1. Administratorem Pana/ Pani danych osobowych jest Kancelaria Concierge w Kolnie reprezentowana przez Łukasza Sankiewicza, z siedzibą przy ul. W. Witosa 3a lok. 9, 18-500 Kolno, adres email: biuro@cncg.pl

2. W sprawie sposobu i zakresu przetwarzania Pana/ Pani danych osobowych oraz przysługujących Panu/ Pani uprawnień można kontaktować się pod adresem poczty elektronicznej: biuro@cncg.pl

3. Pana/ Pani dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze określonych w przepisach prawa 

– ustawy z dnia 15 maja 2015r. Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015r., poz. 978),

– ustawy z dnia 28 lutego 2003r. Prawo upadłościowe (Dz.U. 2003 Nr 60 poz. 535),

– ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. 1960 nr 30 poz. 168),

– ustawy z dnia 29 sierpnia1997r. Prawo bankowe (Dz.U. 1997r., Nr 140 poz. 939).

4. Dodatkowo może Pan/Pani przekazać nam dane kontaktowe tj. numer telefonu czy adres email – w oparciu o Pana/ Pani dobrowolną zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) – które nie są niezbędne do realizacji obowiązku prawnego, ale mogą usprawnić komunikację między nami.

5. W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym powyżej, dane osobowe Pana/Pani mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców. Odbiorcami danych mogą być:

  1. podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
  2. podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające).
  3.  

6. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami archiwalnymi tj. ustawą z 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

7. W związku z przetwarzaniem PanaPani danych osobowych posiada Pan/Pani prawo żądania:

  1. dostępu do treści swoich danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych (art. 15 RODO),
  2. sprostowania (poprawiania) danych osobowych, w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne (art. 16 RODO).
    1. usunięcia danych (art. 17 RODO) w przypadku gdy:
      • dane osobowe są przetwarzanie niezgodnie z prawem,
      • dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa,
      • zgoda na przetwarzanie danych osobowych została cofnięta i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych,
      • dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,
    2. żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadkach określonych w art. 18 RODO.
    3. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych – w przypadkach określonych w art. 21 RODO.

8. W przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), przysługuje Panu/ Pani prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych jest niezgodne z przepisami prawa.

10. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest obowiązkowe, gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości załatwienia sprawy, rozpatrzenia wniosku, podania.
Podanie przez Pana/ Panią innych danych osobowych ( nr telefonu, adres e-mail) jest dobrowolne i odbywa się na podstawie Pana/ Pani zgody.

11. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Polityka plików cookies

 

1. Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies, czyli niewielkie pliki tekstowe przechowywane na urządzeniu Użytkownika, które umożliwiają korzystanie z funkcji strony internetowej. Pliki te zazwyczaj zawierają nazwę witryny, z której pochodzą, czas przechowywania oraz unikalny identyfikator. Cookies są zapisywane przez operatora serwisu, który ma również do nich dostęp.

2. Pliki cookies służą m.in. do:

– utrzymania sesji Użytkownika po zalogowaniu, co pozwala na unikanie konieczności wielokrotnego wpisywania loginu i hasła;

– realizacji celów marketingowych opisanych w sekcji „Istotne techniki marketingowe”.

3. Serwis korzysta z dwóch typów plików cookies: sesyjnych, które są usuwane po zakończeniu sesji lub zamknięciu przeglądarki, oraz stałych, które pozostają na urządzeniu do momentu ich usunięcia. Przeglądarki zazwyczaj domyślnie akceptują pliki cookies, ale Użytkownik ma możliwość ich blokowania lub usuwania w ustawieniach przeglądarki. Warto pamiętać, że ograniczenie plików cookies może wpływać na funkcjonowanie niektórych funkcji strony.

4. Pliki cookies mogą być również wykorzystywane przez zewnętrzne firmy, takie jak Google, Facebook czy Twitter, współpracujące z operatorem serwisu.

5. Jak w praktyce zarządzać plikami cookies:

Windows Phone

Jeśli użytkownik nie życzy sobie otrzymywać plików cookies, może dostosować ustawienia swojej przeglądarki. Należy jednak pamiętać, że wyłączenie plików cookies, które są niezbędne do uwierzytelniania, zapewnienia bezpieczeństwa oraz zachowania preferencji użytkownika, może spowodować trudności, a w niektórych przypadkach nawet uniemożliwić korzystanie z niektórych funkcji serwisu.

W celu zarządzania ustawienia cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową, której używasz i postępuj zgodnie z instrukcjami:

 

Urządzenia mobilne:

Android

Safari (iOS)

 

 

Data ostatniej aktualizacji: 01.10.2024